Żad­na noc nie może być aż tak czar­na, żeby nig­dzie nie można było od­szu­kać choć jed­nej gwiaz­dy. Pus­ty­nia też nie może być aż tak bez­nadziej­na, żeby nie można było od­kryć oazy. Pogódź się z życiem, ta­kim ja­kie ono jest. Zaw­sze gdzieś cze­ka ja­kaś mała ra­dość. Is­tnieją kwiaty, które kwitną na­wet w zimie.

wtorek, 5 lutego 2013

" Dziękujemy "






Kochani z całego serca chciałam Wam podziękować za 1% Waszego podatku przekazany w ubiegłym roku.

Bardzo ubolewam, że nie jestem w stanie zrobić tego osobiście, ale mam nadzieję, że za pośrednictwem tego wpisu moje podziękowania dotrą do każdego z Was z osobna….

      BARDZO, ALE TO BARDZO DZIĘKUJEMY!!!!!

Z 1 % za zeszły rok udało nam się zebrać aż 12 630 zł.
 To olbrzymia kwota, lecz niewystarczająca niestety na delfinoterapię w tym roku.
 
Delfinoterapia to wydatek rzędu ok. 25 tyś.zł.

Rehabilitacja i różnego rodzaju terapie dla Julki są niestety bardzo kosztowne.

Mamy nadzieję, że w tym roku uda nam się dzięki Wam i Waszemu zaangażowaniu dotrzeć do większej liczby ludzi, którzy zechcieliby przekazać 1% swojego podatku na rzecz mojej Juleczki.

Mam również nadzieję, że w przyszłym roku uzbieramy na tyle pieniążków, aby Julisia po raz kolejny spotkała się z delfinkami, bo przynoszą one jej wiele korzyści.

Tym bardziej teraz bardzo nam na tym zależy, ponieważ Julka przez swoje pogorszenie stanu zdrowia cofnęła się w rozwoju i większość umiejętności, które osiągnęła dzięki „ pomocy „ delfinom prysły jak bańka mydlana.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz