Żad­na noc nie może być aż tak czar­na, żeby nig­dzie nie można było od­szu­kać choć jed­nej gwiaz­dy. Pus­ty­nia też nie może być aż tak bez­nadziej­na, żeby nie można było od­kryć oazy. Pogódź się z życiem, ta­kim ja­kie ono jest. Zaw­sze gdzieś cze­ka ja­kaś mała ra­dość. Is­tnieją kwiaty, które kwitną na­wet w zimie.

niedziela, 8 stycznia 2012

1 % Podatku dla Julii!!!!

Kochani z całego serca pragniemy prosić Was o przekazanie 1% waszego podatku na leczenie i rehabilitację naszej córki.
Poniżej wzór prawidłowo wypełnionego formularza PIT.
Każda kwota jest warta przekazania-NAPRAWDĘ, bo jak to się mówi "Ziarnko do ziarnka..."
Leczenie i rehabilitacja Julii są niestety bardzo kosztowne i całkowicie  przekraczają nasze możliwości finansowe.
Żeby Julka miała szansę się rozwijać i odzyskiwać swoją sprawność potrzebna jest Wasza pomoc.
1% to nic nie kosztuje,a tak wiele  dobra może uczynić....

Z góry serdecznie dziękujemy w imieniu swoim jak również Julki.




9 komentarzy:

  1. Ja swój % oddałam Julce, i z całego serca namawiam innych:) trzymam kciuki żebyście zebrali pieniądze na wyjazd do delfinków:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo drogi anonimowy gościu :)
    Jesteśmy bardzo wdzięczni za przekazanie 1% dla naszej córki:)
    Pieniążki z tej zbiórki będą dostępne w listopadzie tego roku więc niestety w tym roku nam nie pomogą wyjechać na delfinoterapię ale z pewnością będą startem na przyszłoroczny wyjazd na delfinki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam o Państwa córeczce już po rozliczeniu mojego podatku. Podzieliłam się z dziećmi chorymi na mukowiscydozę. Nie mam wiele, ale obiecuję, że wpłacę na konto dla Julki tyle, ile będę mogła odłożyć. Pozdrawiam Państwa i Julkę z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję pani serdecznie:)
    To cudownie,że dzieli się pani swoim 1% to bardzo istotne i nie mam na myśli tylko mojej Julii(choć wiadomo dla mnie jest najważniejsza) ale jest wiele chorych dzieci które potrzebują tych pieniążków.
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, chciałabym wyrazić wyrazy podziwu dla Państwa Rodziny. Życzę dużo sił i zdrowia z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Państwa..ja także już przekazałem pieniążki za PIT 11 na Waszą córeczkę. Martwią mnie tylko durnowate przepisy, że tak potrzebne pieniążki Julka dostanie tak późno :-( życzę Julce duuuuuuuuuuuuuuuużo sił...powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam pana:-) Serdecznie dziekuje za przekazanie swojego procencika dla mojej coreczki. Jestesmy bardzo wdzieczni. Mamy nadzieje ze i w przyszlym roku bedzie pan o nas pamietal:-) a jesli chldzi o to ze pieniazki tak pozno beda dostepne to niestety tyle trwa. Najpierw skarnowka nie bardzo sie spieszy zeby te pieniazki przekazac a pozniej ksiegpwa z fundacji ma pelne rece roboty zeby wedlug listy " rozdac" te pieniazki. Ale nie ma tego zlego..... pieniadze z 1% beda jakims wstepem ma delfinoterapie w przyszlym roku:-) na wyjazd w tym roku juz sie udalo wiec nie ma sie czym martwic. Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz dziekuje w imieniu swoim jak rowniez mojej coreczki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam jestem ojcem córeczki i tym bardziej trzymam kciuki i życzę.... by ta ścieżka.... po, której idzie Pani córeczka.... nie była już taka wyboista i taka kręta....wszystkiego dobrego z okazji Świąt Wielkanocnych, pozdrawiam.

      Usuń