Żad­na noc nie może być aż tak czar­na, żeby nig­dzie nie można było od­szu­kać choć jed­nej gwiaz­dy. Pus­ty­nia też nie może być aż tak bez­nadziej­na, żeby nie można było od­kryć oazy. Pogódź się z życiem, ta­kim ja­kie ono jest. Zaw­sze gdzieś cze­ka ja­kaś mała ra­dość. Is­tnieją kwiaty, które kwitną na­wet w zimie.

poniedziałek, 7 października 2013

" Kolejny skarb w naszej rodzinie"







Nadrabianie zaległości postanowiłam rozpocząć od bardzo ważnego wydarzenia w naszym życiu.
A mianowicie narodzin naszego trzeciego dziecka.
Kochani chciałam Wam wszystkim i każdemu z osobna przedstawić naszą córeczkę Roksankę.


  


 


Z tatusiem.





 
Roksana urodziła się 30 lipca 2013 roku.
Urodziła się w 39 tygodniu ciąży z wagą 3500 gram i wzrostem 56 cm.
Dostała 10 punktów w skali APGAR.
Jest śliczną, zdrową dziewczynką. :)
Cała ciąża przebiegała bez jakiś większych komplikacji ale o tym napiszę w osobnym poście.
A teraz kilka zdjęć naszej już ponad dwu miesięcznej córci. 













4 komentarze:

  1. Jaka sliczna!!! Gratulacje dla Was! :)
    Usciski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :) śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo... Niech rooośnie na wielką i wspaniałą kobietę! Jak jej mama :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania Zawistowska13 kwietnia 2019 21:03

    Bardzo fajne jest to uczucie kiedy w końcu już maluch po takim okresie czasu pojawia się wśród nas. także nie mogłam się doczekać tego momentu, ale jednak ciąża bardzo szybko mija. Tym bardziej, że ja co tydzień czytałam kalendarz https://plodnosc.pl/kalendarz-ciazy/29-tydzien/ i właśnie dzięki niemu mogłam być w stanie zrozumieć wszystko co się dzieje dookoła mnie.

    OdpowiedzUsuń