Żad­na noc nie może być aż tak czar­na, żeby nig­dzie nie można było od­szu­kać choć jed­nej gwiaz­dy. Pus­ty­nia też nie może być aż tak bez­nadziej­na, żeby nie można było od­kryć oazy. Pogódź się z życiem, ta­kim ja­kie ono jest. Zaw­sze gdzieś cze­ka ja­kaś mała ra­dość. Is­tnieją kwiaty, które kwitną na­wet w zimie.

sobota, 21 stycznia 2012

"Dzień Babci i Dziadka"


                                                       21.01.-DZIEŃ BABCI!!!


                                        Znam jedną kobietę o sercu gołębia
                               jej oczy to czysta tajemnic głębia
                               przy niej się goi każda ma rana
                               taka jest właśnie ma Babcia kochana.


                                                       22.01-DZIEŃ DZIADKA!!!


                                       Tyle wierszy jest o babci, cioci, mamie, tacie.
                               Za to Dziadka literaci, obdarzyli skromniej.
                               Aby uzupełnić luki, słowa pięknie kładę.
                               Chórem zawołajcie wnuki: Niech nam żyje Dziadek!




 
Dziś postanowiłam zrobić razem z dziećmi laurki dla Babci i Dziadka.
Julia jednak miała zupełnie inne plany...
Nie miała wcale ochoty na prace plastyczne,pewnie ta zmienna pogoda tak na nią zadziałała.
Na szczęście Dawidek podjął wyzwanie i postanowił zrobić laurki w imieniu swoim i Julki:)
Po paru minutach już był znudzony...
Laurki robione były w ratach ,szczerze mówiąc już zaczynałam się obawiać czy w ogóle powstaną.
Mój synuś jednak okazał się profesjonalistą i dokończył swoje dzieła.
Oto efekt jego pracy:





Dzieła te miały troszkę inaczej wyglądać, no ale Dawidek już był bardzo "zmęczony tą ciężką pracą" i stwierdził, że już są wystarczająco ładne.
Jednak mimo wszystko jestem z niego bardzo dumna. Nie dość,że pomyślał, że trzeba jej zrobić również w imieniu siostry to wyszły mu całkiem ładne:)
Popołudniu pojechaliśmy wręczyć te piękne prezenty.

Ja również pamiętałam o swoich babciach.
Z samego rano zadzwoniłam z życzeniami.
Osobiście niestety nie mogłam ich uściskać bo mieszkają bardzo daleko (jedna 500 km. druga 200km)
Bardzo żałuję, że tak daleko mieszkają bo są fantastyczne.
Z jedną z nich rozumiemy się bez słów. Jest najwspanialszą babcią jaką można sobie tylko wyobrazić- każdemu takiej życzę.

                                                        Jutro Dzień Dziadka.

Dziadziu pamiętam... [*]


Dlaczego Cię nie ma w chwili, w której byłeś mi potrzebny?
Odszedłeś nagle bez pożegnania...
Daj mi jakiś znak, że słyszysz mnie tam w niebie,
Że czuwasz nade mną.
Nie mogę przestać płakać żal do tego mnie zmusza.
Przyjdź do mnie otrzeć me łzy.
O tylko tyle Cię proszę, bo kocham Cię Dziadku.
I na zawsze w sercu nosze!


 Kochany Dziadku,
Ze wzruszeniem wspominam spędzone razem chwile.
Wielka cierpliwość, jaką zawsze miałeś dla mnie.
I radość, jaką wniosłeś w moje dzieciństwo.
Ściskam Cię dzisiaj najmocniej lecz już tylko w marzeniach....











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz