Żad­na noc nie może być aż tak czar­na, żeby nig­dzie nie można było od­szu­kać choć jed­nej gwiaz­dy. Pus­ty­nia też nie może być aż tak bez­nadziej­na, żeby nie można było od­kryć oazy. Pogódź się z życiem, ta­kim ja­kie ono jest. Zaw­sze gdzieś cze­ka ja­kaś mała ra­dość. Is­tnieją kwiaty, które kwitną na­wet w zimie.

niedziela, 31 marca 2013

" Pod moim sercem,inne bije serce..."


Maleńka kruszyna pod mym sercem zamieszkała.
Maleńka kruszyna którą w moment pokochałam.
ta maleńka kruszyna moim życiem się stała.
Jej maleńkie serduszko z moim biło.
Cale jej maleńkie ciałko w moim brzuszku żyło.
W chwili kiedy ją ujrzałam, spełniły się moje marzenia i najpiękniejsze sny,
bo tą kruszyną jesteś Ty...





 Pod moim sercem,inne bije serce...
Nieznane, a jakże bliskie i jakże kochane.
Pod moim sercem małe rączki dziecka,
cichutko pukają do mojego serca.
Myślę,sobie wtedy: może być wspanialej?
Noszę w sobie życie, które Bóg mi daje!




  Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę.
Ja o Twe zdrowie najgoręcej proszę.
Jestem przy Tobie od pierwszego grama.
Tyś moje dziecko, a ja... Twoja mama...






Najpiękniejsze co w życiu wydarzyć może się,
to malutkie rączki, które obejmą cię.
A usteczka szepną słodkie słówka dwa:
- Ma..ma,Ta..ta
Tak pięknie, słodko brzmią...
Rozgrzewają serca, które słyszą to.
Prawdziwą słodyczą dla Rodziców jest patrzeć jak maleństwo rozwija się, stawia pierwsze kroki, przewraca się, a ty jesteś po to by podnieś je.
Jeżeli w miłości wychowasz dzieciątko swe,
To również miłością odwzajemni się...




Dla zaspokojenia ciekawości ( chłopczyk czy dziewczynka) zapraszam do obejrzenia filmu  :)








4 komentarze: