Żad­na noc nie może być aż tak czar­na, żeby nig­dzie nie można było od­szu­kać choć jed­nej gwiaz­dy. Pus­ty­nia też nie może być aż tak bez­nadziej­na, żeby nie można było od­kryć oazy. Pogódź się z życiem, ta­kim ja­kie ono jest. Zaw­sze gdzieś cze­ka ja­kaś mała ra­dość. Is­tnieją kwiaty, które kwitną na­wet w zimie.

czwartek, 29 marca 2012

"DELFINOTERAPIA 2012"






Tak jak już wczoraj pisałam w poście „Podziękowania” udało nam się zebrać potrzebne pieniążki na delfinoterapię w tym roku.

Umowa podpisana jeszcze tylko muszę ją zeskanować i odesłać.

Z tym jednak trzeba poczekać do jutra, bo skaner coś mi się buntuje i nie bardzo wiem jak go okiełznać :) a Mirek w pracy jest.

Jeden dzień zwłoki to jednak nie problem, więc nie ma, czym się przejmować.

Tak bardzo się cieszę, że się udało.

W głębi serca cały czas wierzyłam, że się uda, ale szczerze mówiąc dopóki media się nie zainteresowały słabo ta zbiórka szła.

No, ale teraz mogę przez jakiś krótki czas odetchnąć z ulgą i odpocząć.

Bo to wszystko kosztowało mnie sporo stresu i nerwów.

Nigdy nie miałam do czynienia z telewizją, mediami a tu w przeciągu niespełna pół roku aż trzy razy musiałam występować przed kamerami, (ale było warto).

Dla osoby niemającej nic wspólnego z telewizją to naprawdę bardzo trudne.

Człowiek niby wie, co i jak chce powiedzieć a jak już przyjdzie, co, do czego to bardzo często brakuje słów i stres nas po prostu zżera…

Więc teraz chwila odpoczynku i później kolejna próba zebrania pieniążków na delfinoterapię w przyszłym roku.

Choć mam głęboką nadzieję, że pieniążki, które wpłyną w listopadzie z 1% podatku okażą się wystarczającą sumą na turnus.

Tak wiele osób zadeklarowało swoją pomoc i chęć przekazania, 1% że myślę, że się uda.

A jak nie to zostanie nam tylko wiara w cudownych ludzi, którzy kolejny raz nie będą obojętni na potrzeby mojej córeczki.

Ale wracając do delfinoterapii.

Turnus rozpoczyna się 24 lipca i trwa 2 tygodnie.

Po raz drugi Julia będzie miała okazję poddać się terapii która czyni cuda….

Jedziemy z Fundacją „Dobra Wioska” z Warszawy.


Fundacja ta zajmuje się organizowaniem turnusów delfinoterapii, ale nie tylko.

Organizuje również wczasy z delfinami dla rodzin ze zdrowymi dziećmi.

W swojej ofercie mają różne ciekawe projekty.

Zainteresowanych zapraszam do zapoznania się z ich ofertą na stronie internetowej fundacji.

Link powyżej umieściłam, więc nie trzeba szukać.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz