Żad­na noc nie może być aż tak czar­na, żeby nig­dzie nie można było od­szu­kać choć jed­nej gwiaz­dy. Pus­ty­nia też nie może być aż tak bez­nadziej­na, żeby nie można było od­kryć oazy. Pogódź się z życiem, ta­kim ja­kie ono jest. Zaw­sze gdzieś cze­ka ja­kaś mała ra­dość. Is­tnieją kwiaty, które kwitną na­wet w zimie.

piątek, 29 kwietnia 2016

" Termin zabiegu "




Termin zabiegu komórkami macierzystymi mamy wyznaczony na 20 maja tego roku.

Mało czasu zostało, a nam sporo brakuje niestety.

Na szczęście okazało się, że nie musimy od razu płacić za wszystkie pięć zabiegów ( 82 tysiące złotych).

Za każdy zabieg będziemy płacić osobno.

Pierwszy kosztuje 18 tysięcy złotych, każdy kolejny 16 tysięcy.

Aktualnie mamy zebrane jakieś 10 tysięcy złotych, bez tego co jest na „ Się pomaga”.

To na razie zostaje bo zbiórka będzie trwała do 1 sierpnia, więc mam nadzieję, że coś jeszcze się nazbiera- szczególnie ,że na „ Się pomaga” jest możliwość wysyłania sms-ów.

Bardzo proszę o wpłaty , nie myślcie, że nie ma sensu przekazywać 1 ,2,5 zł bo się nie opłaca, bo za mało….

Nie prawda…. Każda złotówka jest na wagę złota.

Każda złotówka przybliża nas do celu jakim jest terapia komórkami macierzystymi.

Julcia jest coraz bardziej świadoma, coraz bardziej obecna- to niesamowite co te wszystkie leki i napady padaczkowe robiły z nią przez te wszystkie lata….

Teraz już musi być lepiej .

Teraz kiedy znamy prawdziwą diagnozę i przyczynę dziwnych zachowań Julki i możemy zacząć ją skutecznie leczyć i pozbyć się napadów jest szansa, że Julinka
zacznie robić naprawdę olbrzymie postępy.

Nie będzie „hamulca”, który nie pozwalał jej przyswajać wiedzy z rehabilitacji ….

Mam tu na myśli napady padaczkowe i dwa leki które już odstawiliśmy.

W mojej głowie kłębią się przepiękne marzenia i wizje….

Widzę moją Julkę, która samodzielnie siedzi, je, bawi się zabawkami i mówi mi:
„mamusiu kocham Cię”……….


To jedyne marzenie które mam i za które oddałabym życie.

https://www.siepomaga.pl/juliastachowiak





Dane do przelewu:


Regionalna Fundacja Pomocy Niewidomym 

Chorzów 41-500 ul. Dąbrowskiego 55a

Tel.(32)2411113 

KRS: 0000018926

Numer konta na które można wpłacać pieniążki dla Julii:

ING Bank Śląski Katowice O/Chorzów Nr 28105012431000002260246216

 koniecznie z dopiskiem "Dla Julii Stachowiak" ( jeżeli nie będzie dopisku, niestety 

fundacja przejmie pieniążki.)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz