Żad­na noc nie może być aż tak czar­na, żeby nig­dzie nie można było od­szu­kać choć jed­nej gwiaz­dy. Pus­ty­nia też nie może być aż tak bez­nadziej­na, żeby nie można było od­kryć oazy. Pogódź się z życiem, ta­kim ja­kie ono jest. Zaw­sze gdzieś cze­ka ja­kaś mała ra­dość. Is­tnieją kwiaty, które kwitną na­wet w zimie.

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

"Zapowiedź małego poradnika"






Od jakiegoś czasu obserwuję słowa wpisane w wyszukiwarkę, po których różni ludzie trafiają na mojego bloga i dlatego postanowiłam napisać kilka postów z cyklu mały poradnik.

Owy poradnik nie będzie dla wszystkich.

Będzie przede wszystkim dla osób szukających różnych sprzętów, pomocy w pielęgnacji dzieci i osób niepełnosprawnych oraz lekarzy, poradni, terapeutów itp.

Dość często się te słowa powtarzają, więc widać, że taki poradnik może być przydatny.

Pamiętam jak sami szukaliśmy np. odpowiedniego wózka dla naszej Julii i przyznam, że był to dość duży problem.

Myślę, a raczej mam ogromną nadzieję, że mój mały poradnik okaże się przydatny dla kogoś.

Oczywiście mam zamiar opisywać i polecać czy odradzać tylko ten sprzęt i te poradnie, które sami sprawdziliśmy.

Postaram się, aby przy każdym sprzęcie dołączyć link z odnośnikiem strony dotyczącej danego przedmiotu.

1 komentarz:

  1. też kiedys o tym myślałam, ale teraz jestem w Anglii więc za bardzo nie wiem jak się to wszystko załatwia w Polsce... pisz Oleńko... trzymam kciuki, jakby co, pytaj to tez Ci podeślę namiary i pomysły

    OdpowiedzUsuń